A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району м. Києва

Поширені причини, чому повідомлення від ЕСОЗ не надходять.

Дата: 28.03.2025 15:10
Кількість переглядів: 29

Повідомлення від ЕСОЗ надходять пацієнту на номер телефону, за яким він зареєстрований у системі через СМС або Viber (за наявності).  

Однак інколи трапляється так, що повідомлення не надходять – чому так стається і що в таких випадках робити?

 

  • Причина №1: Повідомлення надійшло у Viber, а не через СМС.

Якщо ви не отримали повідомлення від ЕСОЗ на телефон, перевірте Viber. Якщо у вас встановлений застосунок Viber на телефоні чи іншому пристрої – ви отримаєте сповіщення від ЕСОЗ саме сюди.

Звертаємо увагу, що лікар не впливає на вибір способу доставки повідомлень від ЕСОЗ, система робить це автоматично.

 

  • Причина №2: У пацієнта змінився номер телефону або номер внесено з помилкою.

Якщо ви не отримали сповіщення від ЕСОЗ ні на свій номер, ні на Viber або ж перестали отримувати сповіщення – зверніться до сімейного лікаря і перевірте актуальність свого номера телефону в системі. 

Якщо ви втратили старий номер телефону і не можете отримати код підтвердження, тоді зверніться до НСЗУ через онлайн-форму https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/authentication-form

Детальніше про те, як змінити номер телефону в ЕСОЗ https://ehealth.gov.ua/2024/05/09/yak-zminyty-nomer-telefonu-patsiyenta-v-esoz/

 

  • Причина №3: При реєстрації в ЕСОЗ пацієнт обрав метод автентифікації не за номером телефону.

Якщо під час реєстрації або оновлення даних в ЕСОЗ ви обрали автентифікацію “за документами”, а не за номером телефону, сповіщення від системи не будуть вам надходити.

Зверніться до лікаря, щоб змінити метод автентифікації “за номером телефону”. Для підтвердження цієї дії вам надійде 4-значний код.

Якщо у вас немає сімейного лікаря, оновити номер у системі можуть фахівці НСЗУ за вашим запитом https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form

 

  • Причина №4: Під час реєстрації в ЕСОЗ пацієнт вказав номер телефону когось із родичів.

Такий пацієнт не зможе отримувати смс-повідомлення від ЕСОЗ, адже вони надходять на номер, який зареєстрований в системі.

Якщо ви вказали номер іншої особи при реєстрації, то потрібно внести зміни у ваш запис в ЕСОЗ та встановити свій власний номер. 
Для цього виконайте дії, описані в причині №2.

 

Зазначимо, що відсутність номеру телефону чи смартфону не є перешкодою для отримання медичної допомоги. При реєстрації в ЕСОЗ ви можете обрати зручний для вас метод автентифікації і канал інформування від ЕСОЗ.

Все ж для зручності рекомендуємо обирати як метод автентифікації саме “за номером телефону”, на який будуть надходити сповіщення від системи.

 

Джерело: НСЗУ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень