Поширені причини, чому повідомлення від ЕСОЗ не надходять.
Повідомлення від ЕСОЗ надходять пацієнту на номер телефону, за яким він зареєстрований у системі через СМС або Viber (за наявності).
Однак інколи трапляється так, що повідомлення не надходять – чому так стається і що в таких випадках робити?
- Причина №1: Повідомлення надійшло у Viber, а не через СМС.
Якщо ви не отримали повідомлення від ЕСОЗ на телефон, перевірте Viber. Якщо у вас встановлений застосунок Viber на телефоні чи іншому пристрої – ви отримаєте сповіщення від ЕСОЗ саме сюди.
Звертаємо увагу, що лікар не впливає на вибір способу доставки повідомлень від ЕСОЗ, система робить це автоматично.
- Причина №2: У пацієнта змінився номер телефону або номер внесено з помилкою.
Якщо ви не отримали сповіщення від ЕСОЗ ні на свій номер, ні на Viber або ж перестали отримувати сповіщення – зверніться до сімейного лікаря і перевірте актуальність свого номера телефону в системі.
Якщо ви втратили старий номер телефону і не можете отримати код підтвердження, тоді зверніться до НСЗУ через онлайн-форму https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/authentication-form
Детальніше про те, як змінити номер телефону в ЕСОЗ https://ehealth.gov.ua/2024/05/09/yak-zminyty-nomer-telefonu-patsiyenta-v-esoz/
- Причина №3: При реєстрації в ЕСОЗ пацієнт обрав метод автентифікації не за номером телефону.
Якщо під час реєстрації або оновлення даних в ЕСОЗ ви обрали автентифікацію “за документами”, а не за номером телефону, сповіщення від системи не будуть вам надходити.
Зверніться до лікаря, щоб змінити метод автентифікації “за номером телефону”. Для підтвердження цієї дії вам надійде 4-значний код.
Якщо у вас немає сімейного лікаря, оновити номер у системі можуть фахівці НСЗУ за вашим запитом https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form
- Причина №4: Під час реєстрації в ЕСОЗ пацієнт вказав номер телефону когось із родичів.
Такий пацієнт не зможе отримувати смс-повідомлення від ЕСОЗ, адже вони надходять на номер, який зареєстрований в системі.
Якщо ви вказали номер іншої особи при реєстрації, то потрібно внести зміни у ваш запис в ЕСОЗ та встановити свій власний номер.
Для цього виконайте дії, описані в причині №2.
Зазначимо, що відсутність номеру телефону чи смартфону не є перешкодою для отримання медичної допомоги. При реєстрації в ЕСОЗ ви можете обрати зручний для вас метод автентифікації і канал інформування від ЕСОЗ.
Все ж для зручності рекомендуємо обирати як метод автентифікації саме “за номером телефону”, на який будуть надходити сповіщення від системи.
Джерело: НСЗУ